sobota, 7 czerwca 2014

Pyszne pierogi z serem

Skladniki:

  • 3 szklanki mąki (ja dałam 1,5 szklanki mąki orkiszowej jasnej i 1,5 szkl mąki pszennej)
  • 250 ml gorącej wody
  • jajko
  • 3/4 łyżeczki soli
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
Przygotowanie: 
  • Wszystkie składniki umieść w misce robota i wyrabiaj ciasto na najmniejszych obrotach. (oczywiście można też ręcznie)
  • Następnie stół posyp delikatnie mąką, wyciągnij ciasto i podziel na dwie części.
  • Rozwałkuj ciasto na grubość ok 2 cm i wycinaj koła (ja użyłam dużej szklanki).
  • Układaj gotowe koła na opruszonej mąką desce, stole itp..
Przygotowanie nadzienia:
  • twaróg chudy 300 g (najlepiej mielony)
  • jajko
  • miód 2 łyżka
  • cynamon
  • wanilia (ekstrakt)
Wszystkie składniki wymieszać bardzo dokładnie (widelcem) a następnie nakładać łyżeczką do przygotowanego ciasta.

Gotować: 2 min od wypłynięcia.

Byłam pozytywnie zaskoczona jak dobre wyszły ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz