sobota, 16 marca 2013

Otrębowy przekładaniec z kaszy jaglanej, malin, ananasa z dodatkiem miodu i jogurtu naturalnego


Potrzebne składniki:

  • kasza jaglana (ok pół szklanki)
  • jogurt naturalny (2 łyżki)
  • otręby pszenne (4 łyżki)
  • otręby owsiane (2 łyżki)
  • 1 łyżka miodu
  • maliny
  • ananas
  • cynamon
Przygotowanie:
Kasze jaglaną ugotować na gęsto i poczekać aż ostygnie.
Gdy będzie już gotować dodawać: otręby, miód, cynamon i wszystko wymieszać tak aby wszystko razem się trzymało. Jeżeli masa będzie zbyt rzadka dodać więcej otrębów.
Następnie ja robiłam z tego jaglane kuleczki do których dodawałam maliny, co bardzo smakowało mojemu bratu :) Dla siebie natomiast przygotowałam przekładaną kasze jaglaną z malinami (tak jak na zdjęciu), polaną jogurtem owocowym z dodatkiem ananasa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz