niedziela, 7 kwietnia 2013

Pancake z jabłkiem i bezą kokosowo-cynamonową


Pare dni temu zobaczyłam ten przepis na http://zdrowoiwesolo.blogspot.com/ i musiałam go wypróbować.


Składniki:
(na dwie takie formy)
  • ciasto:
-1jajko
-1/2szklanki mąki pełnoziarnistej
-1łyżeczka oleju rzepakowego
-200g jogurtu naturalnego
- 2 łyżeczki cukru trzcinowego lub fruktozy
  • beza:
-1 białko z jajka
-1łyżeczka cukru pudru
-3łyżki wiórek kokosowych

-pół łyżeczki cynamonu + pół jabłka (ja pokroiłam go w paski, jak frytki)

Przygotowanie:


  1. Ciasto wymieszać i wlać do formy.
  2. Nałożyć na nie plasterki jabłka.
  3. Białko ubić na sztywną pianę,dodając cukier puder i cynamon.Delikatnie wymieszać z wiórkami kokosa.
  4. Pianę nałożyć na ciasto.
  5. Piec 60 min w 180 stopniach. 


                                         
*

4 komentarze:

  1. OMG, zjadlabym teraz na deser!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować!! Wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie wygląda! właśnie czegoś takiego potrzebuję. jak czas nie będzie mnie gonić na pewno zrobię! A jakie zdrowe! http://cat-kitchen-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń